naše výsledky

Ako sme zvýšili organickú návštevnosť medicínskeho centra Chiramax.sk o 1062 %

Pomocou SEO sa nám podarilo za pár mesiacov dosiahnuť 10-násobné zvýšenie organickej návštevnosti, lepšie pozície vo vyhľadávačoch a zvýšenie dopytu po službách kliniky a to až tak, že klient nestíhal prijímať nové rezervácie. To všetko bez platených reklám.
organicke vysledky chira
zvýšenie organickej návštevnosti
0 %
kľúčových slov
+ 0
stránok na 1. strane na Googli
+ 0
mesiace pre viditeľné výsledky
len 0

Zadanie a ciele

Chiramax.sk, medicínske centrum zamerané na estetickú medicínu, sa zverilo do rúk profesionálnej marketingovej agentúry, ktorá im mala zabezpečiť nový web a efektívnu marketingovú stratégiu. Napriek vyšším nákladom však web nepriniesol očakávané výsledky. Bol neprehľadný, bez funkčnej SEO optimalizácie a neprispieval k rastu návštevnosti. Preto sme pristúpili k tvorbe úplne nového webu, komplexnej SEO stratégii a optimalizácii obsahu, aby sme výrazne zvýšili viditeľnosť stránky vo vyhľadávačoch a prilákali nových zákazníkov.

Výzvy, ktoré sme riešili

  • Zastaralý web – Pôvodná webová stránka od predošlej marketingovej agentúry, i keď bola nová, nebola vizuálne príťažlivá ani funkčne optimalizovaná. 
  • Slabá SEO stratégia – Web nemal zapracované relevantné kľúčové slová, čo obmedzovalo jeho viditeľnosť vo vyhľadávačoch.
  • Neefektívna štruktúra služieb – Chýbala prehľadná štruktúra služieb a intuitívne používateľské rozhranie.
  • Chýbajúci SEO obsah – Stránky služieb mali minimálny obsah, ktorý bol neoptimalizovaný, čo spôsobovalo, že sa stránka neumiestňovala na relevantné vyhľadávacie dopyty.

Chiramax mal jasný cieľ – zmodernizovať svoju digitálnu prezentáciu, zabezpečiť, aby sa web zobrazoval vo vyhľadávačoch na relevantné kľúčové slová a priniesť efektívnejší spôsob komunikácie so zákazníkmi. Na prvom stretnutí nám klient opísal skúsenosť s predošlou agentúrou, ktorá tvrdila, že problém nízkej návštevnosti spočíva v chýbajúcich PPC reklamách. V skutočnosti však problém spočíval v nesprávne postavenom webe s technickými aj obsahovými SEO nedostatkami.

Bez reklám sa nám podarilo za pár mesiacov dosiahnuť zvýšenie organickej návštevnosti, lepšie pozície vo vyhľadávačoch a zvýšenie dopytu po službách kliniky a to až tak, že klient nestíhal prijímať nové objednávky.

Aktivity

Ciele

marketingová stratégia

Kľúčové kroky k úspechu

Spoluprácu s Chiramax sme začali v júli 2024, a to úvodnou analýzou webu a cieľov klienta. Na základe toho sme pripravili detailný strategický plán, ktorý sa skladal z niekoľkých kľúčových krokov:

1. Komplexný SEO audit webu

Identifikovali sme technické a obsahové nedostatky starého webu, ktoré bránili webu v efektívnej indexácii a vyhľadateľnosti. Po tvorbe nového webu sme ho takisto prebehli crawlermi. Vytvorili sme konkrétne zadania a všetko s našim programátorom zapracovali pod dohľadom Senior SEO špecialistu.

2. Analýza kľúčových slov a návrh štruktúry webu

Zamerali sme sa na relevantné výrazy v oblasti estetickej medicíny a zákrokov poskytovaných klinikou, aby sme po zapracovaní týchto slov na web zabezpečili lepšiu viditeľnosť vo vyhľadávačoch. Na základe výsledkov analýzy kľúčových slov sme vytvorili novú štruktúru webu, ktorá bola optimalizovaná z pohľadu SEO aj UX.

3. Tvorba nového webu a SEO obsahu

Vytvorili sme moderný a vizuálne atraktívny web s optimalizovaným UX a responzívnym dizajnom. Pridali sme interaktívne prvky, ako sú galérie pred/po zákroku, dynamické tlačidlá na objednávky a prehľadné kategórie služieb. Každá stránka získala kvalitné texty s relevantnými kľúčovými slovami z analýzy a optimalizáciu ďalších SEO on-page faktorov.

4. Migrácia webu

Prechod na nový web prebehol bez straty organickej návštevnosti, práve naopak. Vďaka auditom, SEO a programátorským úpravám sme zachovali dôležité kľúčové slová a získali mnoho nových, na ktoré sa momentálne klient umiestňuje na vysokých pozíciách, čo mu aj prináša relevantnú návštevnosť. Po migrácii sme web poslednýkrát skontrolovali a tešili sa z výsledkov.

Stratégia, ktorá priniesla reálne výsledky

Implementácia novej SEO stratégie a redizajn webu priniesli Chiramaxu merateľné výsledky, ktoré sa prejavili už pár dní po migrácii:

Rapídny rast organickej návštevnosti až o 1062 %

Po migrácii webu sme zaznamenali okamžitý a výrazný nárast organickej návštevnosti. Kým na začiatku spolupráce bola priemerná denná návštevnosť na úrovni 80 návštevníkov, po implementácii novej štruktúry, SEO optimalizácie a migrácii sa podľa Ahrefs vyšplhala až na okolo 930 návštevníkov za deň.

Tento skok nielen potvrdil efektívnosť stratégie, ale zároveň web bez problémov ustál niekoľko podstatných Google aktualizácií, po ktorých ešte viac vyrástol a posilnil svoju viditeľnosť vo vyhľadávačoch.

traffic verzia4

O 518 % viac kľúčových slov v top 10 výsledkoch vyhľadávania

Pred migráciou sa stránka umiestňovala na prvej stránke Google výsledkov len pre 11 kľúčových slov, pričom ich organická návštevnosť bola nízka a stagnovala.

Len po 2 mesiacoch od zapracovania SEO aktivít na web sa chiramax.sk umiestňuje v top 10 priečkach pre 68 relevantných kľúčových slov:

    • z toho 59 výrazov dosiahlo umiestnenie v TOP 4–10,
    • a 9 kľúčových slov sa dostalo do TOP 1–3 priečky, pričom ich počet každý deň stúpa.
organic keywords chiramax

Výrazné zlepšenie pozícií kľúčových slov

Za pár týždňov sa nám podarilo posunúť dôležité kľúčové slová na popredné pozície. 

Napríklad na výraz “laserove odstranenie znamienok sa klient vôbec nezobrazoval, aj keď je to jeho jednou z hlavných služieb. Po zapracovaní zmien sa do pár dní posunul z neexistujúcej pozície hneď na 5. pozíciu, čím sa dostal na prvú stránku Google a priniesol webu 142 nových organických návštevníkov mesačne.

Screenshot 2025 02 07 at 15.12.19
Screenshot 2025 02 07 at 15.11.05
Screenshot 2025 02 07 at 15.12.37
gif vyhladavanie

Celkový počet kľúčových slov vzrástol len za 2 mesiace zo 104 na 257, čo predstavuje nárast o 147 %

Tento rast poukazuje na zlepšenie viditeľnosti a dosahu, čo vedie k vyššej návštevnosti a lepším výsledkom. 147% to nekončí. Klient ešte stále pokračuje v raste.

porovnanie klucovych slov chiramax

Počet zobrazení v Google výsledkoch vzrástol o 1 100 %

Po migrácii webu a implementácii SEO stratégií sa počet impresií zvýšil z 870 na 10 510 denne, čo znamená nárast o viac ako 1 100 %.

Web sa začal zobrazovať na relevantné vyhľadávacie dopyty oveľa častejšie, čo výrazne zvýšilo jeho viditeľnosť a potenciál získavania nových zákazníkov.

impresie chiramax
referencia od klienta

Čo o spolupráci s nami povedal klient

MUDr. Jalčovík
MUDr. Jalčovík
CHIRAMAX.SK
Spolupráca s agentúrou Beyondea pre nás bola obrovským krokom vpred. Po neuspokojivých výsledkoch od predošlej agentúry sme hľadali partnera, ktorý by nám pomohol s modernizáciou webu a najmä so zlepšením našej online viditeľnosti. Výsledky prekonali naše očakávania. Už po pár týždňoch sme videli prvé reálne výsledky – rapídny nárast návštevnosti webu, lepšie pozície na Googli a výrazný zvýšený dopyt po našich službách. Som veľmi spokojný, máme moderný web a pacienti nás konečne nachádzajú cez Google.

Osobný prístup a dotiahnutie projektov do úplného detailu.

Ak niečo robíme, robíme to poriadne. Už ste to od niekoho počuli? Aj my a preto sme založili agentúru Beyondea, aby ste to aj zažili.