Chiramax.sk, medicínske centrum zamerané na estetickú medicínu, sa zverilo do rúk profesionálnej marketingovej agentúry, ktorá im mala zabezpečiť nový web a efektívnu marketingovú stratégiu. Napriek vyšším nákladom však web nepriniesol očakávané výsledky. Bol neprehľadný, bez funkčnej SEO optimalizácie a neprispieval k rastu návštevnosti. Preto sme pristúpili k tvorbe úplne nového webu, komplexnej SEO stratégii a optimalizácii obsahu, aby sme výrazne zvýšili viditeľnosť stránky vo vyhľadávačoch a prilákali nových zákazníkov.
Chiramax mal jasný cieľ – zmodernizovať svoju digitálnu prezentáciu, zabezpečiť, aby sa web zobrazoval vo vyhľadávačoch na relevantné kľúčové slová a priniesť efektívnejší spôsob komunikácie so zákazníkmi. Na prvom stretnutí nám klient opísal skúsenosť s predošlou agentúrou, ktorá tvrdila, že problém nízkej návštevnosti spočíva v chýbajúcich PPC reklamách. V skutočnosti však problém spočíval v nesprávne postavenom webe s technickými aj obsahovými SEO nedostatkami.
Bez reklám sa nám podarilo za pár mesiacov dosiahnuť zvýšenie organickej návštevnosti, lepšie pozície vo vyhľadávačoch a zvýšenie dopytu po službách kliniky a to až tak, že klient nestíhal prijímať nové objednávky.
Spoluprácu s Chiramax sme začali v júli 2024, a to úvodnou analýzou webu a cieľov klienta. Na základe toho sme pripravili detailný strategický plán, ktorý sa skladal z niekoľkých kľúčových krokov:
Identifikovali sme technické a obsahové nedostatky starého webu, ktoré bránili webu v efektívnej indexácii a vyhľadateľnosti. Po tvorbe nového webu sme ho takisto prebehli crawlermi. Vytvorili sme konkrétne zadania a všetko s našim programátorom zapracovali pod dohľadom Senior SEO špecialistu.
Zamerali sme sa na relevantné výrazy v oblasti estetickej medicíny a zákrokov poskytovaných klinikou, aby sme po zapracovaní týchto slov na web zabezpečili lepšiu viditeľnosť vo vyhľadávačoch. Na základe výsledkov analýzy kľúčových slov sme vytvorili novú štruktúru webu, ktorá bola optimalizovaná z pohľadu SEO aj UX.
Vytvorili sme moderný a vizuálne atraktívny web s optimalizovaným UX a responzívnym dizajnom. Pridali sme interaktívne prvky, ako sú galérie pred/po zákroku, dynamické tlačidlá na objednávky a prehľadné kategórie služieb. Každá stránka získala kvalitné texty s relevantnými kľúčovými slovami z analýzy a optimalizáciu ďalších SEO on-page faktorov.
Prechod na nový web prebehol bez straty organickej návštevnosti, práve naopak. Vďaka auditom, SEO a programátorským úpravám sme zachovali dôležité kľúčové slová a získali mnoho nových, na ktoré sa momentálne klient umiestňuje na vysokých pozíciách, čo mu aj prináša relevantnú návštevnosť. Po migrácii sme web poslednýkrát skontrolovali a tešili sa z výsledkov.
Implementácia novej SEO stratégie a redizajn webu priniesli Chiramaxu merateľné výsledky, ktoré sa prejavili už pár dní po migrácii:
Po migrácii webu sme zaznamenali okamžitý a výrazný nárast organickej návštevnosti. Kým na začiatku spolupráce bola priemerná denná návštevnosť na úrovni 80 návštevníkov, po implementácii novej štruktúry, SEO optimalizácie a migrácii sa podľa Ahrefs vyšplhala až na okolo 930 návštevníkov za deň.
Tento skok nielen potvrdil efektívnosť stratégie, ale zároveň web bez problémov ustál niekoľko podstatných Google aktualizácií, po ktorých ešte viac vyrástol a posilnil svoju viditeľnosť vo vyhľadávačoch.
Pred migráciou sa stránka umiestňovala na prvej stránke Google výsledkov len pre 11 kľúčových slov, pričom ich organická návštevnosť bola nízka a stagnovala.
Len po 2 mesiacoch od zapracovania SEO aktivít na web sa chiramax.sk umiestňuje v top 10 priečkach pre 68 relevantných kľúčových slov:
Za pár týždňov sa nám podarilo posunúť dôležité kľúčové slová na popredné pozície.
Napríklad na výraz “laserove odstranenie znamienok” sa klient vôbec nezobrazoval, aj keď je to jeho jednou z hlavných služieb. Po zapracovaní zmien sa do pár dní posunul z neexistujúcej pozície hneď na 5. pozíciu, čím sa dostal na prvú stránku Google a priniesol webu 142 nových organických návštevníkov mesačne.
Tento rast poukazuje na zlepšenie viditeľnosti a dosahu, čo vedie k vyššej návštevnosti a lepším výsledkom. 147% to nekončí. Klient ešte stále pokračuje v raste.
Po migrácii webu a implementácii SEO stratégií sa počet impresií zvýšil z 870 na 10 510 denne, čo znamená nárast o viac ako 1 100 %.
Web sa začal zobrazovať na relevantné vyhľadávacie dopyty oveľa častejšie, čo výrazne zvýšilo jeho viditeľnosť a potenciál získavania nových zákazníkov.
Ak niečo robíme, robíme to poriadne. Už ste to od niekoho počuli? Aj my a preto sme založili agentúru Beyondea, aby ste to aj zažili.